avatar Ten blog rowerowy prowadzi Muchozol z miasteczka Łódź. Mam przejechane 81242.55 kilometrów w tym 11844.98 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Muchozol.bikestats.pl

"święta" niedziela

Niedziela, 16 sierpnia 2009 · dodano: 16.08.2009 | Komentarze 8

wypad do czestochowy i z powrotem :p
Ekipa ja gucio i Wiki
trasa łodź pabianice łask i czaestochowa taka sam droga powrotna
to jest moj rekord zyciowy
Pobudka dosc wczesnie bo o 4 30 ale i tak ledwo co wstałem co spowodowało moje spoznienie ale Gucio i Wiki juz na mnie czekali ale jechałem ile sil w nogach miałem :D. Wyruszamy o 5 35 w trase mocne tempo narzucam ciagle grzejemy 30 km/h pod wiatr :p. Pierwsza przerwa był a w Szczercowie a póżniej była druga przerwa dosc szybko chłopaki chcieli mi powiedziec ze za duze tempo im narzuciłem i powinnienem zwolnic no dobra zwalniam ale nie za bardzo. Jade tepem zwyczajnym ale oddalam sie od towarzyszy coraz bardziej i tak zdarzało sie kilka krotnie zmęczeni przez okropny wiatr docieramy na JAsna Gore :D kolo 30 minut odpoczynku i w droge. Od Częstochwoy bardzo dobrze sie jedzie bo z wiatrem wiec krece lekko bez jakies napinki ale znow chłopaki zostaja w tyle tak jak juz to pisałem wczesniej i ta historia sie powtarzała bardzo duzo razy i dlatego TOmaszu mam wieksza srednia niz Gucio :P do końca trzymamy duzą predkosc ale juz na koncówce chłopaki powoli opadali z sił ja tak samo ale nie ma to jak motywacja wiec jechałem tak jak bym dopiero co z domu wyjechal kreciłem ile sil wnogach miałem :P

EDIT: wczoraj złe wpisałem dane jak chodzi o godziny bo było wcześniej 9godz 23minuty a powinno byc 9 godzin 43minuty wczoraj szybko wpisywałem i spojrzałem na sekundy i dlatego tak wyszło a jeszcze to zmęczenie doszło

Kategoria wypady :D

triss
| 16:44 wtorek, 18 sierpnia 2009 | linkuj gratulacje :))
Xanagaz
| 11:28 poniedziałek, 17 sierpnia 2009 | linkuj Ty mnie tutaj nie bajeruj, po prostu rozeszło się o czas który źle wpisałeś.
MARECKY
| 20:12 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj Gratuluję pobicia rekordu życiowego :-)
Muchozol
| 18:59 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj takim cudem ze nie jechałem przez jakis czas z nim i z wikim wiec dokrecilem a nie raz przyspieszalem i jechalem tak przez dłuzszy czas a pozniej jak okazalo sie ze ich nie bylo zwalnialem a na sam koniec z buczka tez krecilem zwieksza predkoscia niz oni tak sam jak z łasku do łodzi i dlatego mam większą
Xanagaz
| 17:38 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj Jakim cudem masz średnią wyższą od Gucia o 1,59km/h?
aard
| 17:14 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj Widzę, że szalejecie, tym bardziej, że i średnia zacna. Gratulacje! :)
blase
| 16:37 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj spoko, za każdym razem dostaję maila, w sumie po zaakceptowaniu już powinno być ok. tzn bez komunikatu. A już chyba pare razy akceptowałem. Może masz gdzieś w historii jakieś zablokowane długie dystanse?
| 16:20 niedziela, 16 sierpnia 2009 | linkuj nie szkodzi ze zablokowany, czeka az zaakceptuję co własnie zrobiłem ;)